Hírek:

Az újonnan regisztrálók nézzék meg a spam mappában a megerősítő levelet!

Main Menu

Kezdő vagyok segítségre lenne szükségem az "Öregektől"

Indította AlmaCsutka, május 18, 2019, 03:18:26 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

0 Felhasználók és 1 Vendég van a témában

AlmaCsutka

Üdvözletem.

Nemrég kipróbálás gyanánt a Windowson keresztül elérhető Bitcoin Minerrrel játszottunk testvéremmel 2 külön gépen (ha ment a gép futott a háttérbe) Az én gépemmel amit többet megy egy nap kb. 1000 satoshi jött ki.
Ezért  úgy döntöttünk a tesómmal hogy beleinvesztálunk egy kis tanuló pénzt, hogy megnézzük hogy is működnek a különböző softwarek,kifizetés stb.. Ezért vettünk egy raspberry pi 3at. Amire rákerült a Minera. és vettünk hozzá 2db Gekkoscience 2pac asic minert (40Gh/s per darabb) úgy állítottuk be hogy a kettő összesen 40Gh/s -el működjön (Nem megfelelő usb hub vétele :P )
És itt jön az amit nagyon nem értek-értünk hogy míg a géppel ami csak háttérben bányászik kb 10Kh/s és nem megy egész nap kb 1000 satoshit farmol ki addig az asic minerrel ami 40Gh/s 0-24ben megy (Slushpool eu szerveren nemtom hogy számít e, bár annyit szerintem nem) 1 nap alatt mindösszesen 150-200 satoshit izzad ki magából. Ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni hogy ez mégis micsoda.Előre is köszönöm a segítséget.

Til

Idézetet írta: AlmaCsutka Dátum május 18, 2019, 03:18:26 DÉLUTÁN
Üdvözletem.

Nemrég kipróbálás gyanánt a Windowson keresztül elérhető Bitcoin Minerrrel játszottunk testvéremmel 2 külön gépen (ha ment a gép futott a háttérbe) Az én gépemmel amit többet megy egy nap kb. 1000 satoshi jött ki.
Ezért  úgy döntöttünk a tesómmal hogy beleinvesztálunk egy kis tanuló pénzt, hogy megnézzük hogy is működnek a különböző softwarek,kifizetés stb.. Ezért vettünk egy raspberry pi 3at. Amire rákerült a Minera. és vettünk hozzá 2db Gekkoscience 2pac asic minert (40Gh/s per darabb) úgy állítottuk be hogy a kettő összesen 40Gh/s -el működjön (Nem megfelelő usb hub vétele :P )